poniedziałek, 15 lipca 2013

4 pory roku

Największą przyjemnością dla mnie jest haftowanie obrazów dla konkretnej osoby. Tak było z czterema obrazkami z porami roku. Wyhaftowałam je dla Kasi i przyznam się, że była to bardzo miła praca.

Każdy obrazek haftowałam ok. 3-4 dni. Mało krzyżyków - niewiele pracy, ale efekt świetny.

haft krzyżykowy 4 pory roku wiosna
wiosna

haft krzyżykowy 4 pory roku lato
lato

haft krzyżykowy 4 pory roku jesień
jesień

haft krzyżykowy 4 pory roku zima
zima

Na podstawie tych obrazków łatwo zauważyć, jak wiele daje dobra ramka. Te zakupiłam w sklepie typu 1000 drobiazgów, 5€ za każdą. Jak na ramkę z passe-partout to mało, oprawienie w sklepie kosztowałoby zdecydowanie więcej.

haft krzyżykowy 4 pory roku

haft krzyżykowy 4 pory roku


O obrazach: wymiary 90 na 50 krzyżyków; kanwa 40 krzyżyków na 10cm; mulina Ariadna 18 kolorów w każdym

2 komentarze:

  1. Witaj. Na jakiej kanwie wyszywalas i jaki wyszedł wymiar jednego obrazka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hafty oprawiłam w ramkach na zdjęcia: 15x10cm. Użyłam kanwy Aida 46 krzyżyków na 10cm.

      Usuń