niedziela, 1 września 2013

Alfa Romeo 6C 2300 MM

Co można sprezentować szwagrowi, który na co dzień zajmuje się samochodami? Oczywiście samochód!
Na ubiegłe Święta Bożego Narodzenia podarowałam Rafałowi samochód, taki na jaki mnie stać: haftowany:

Tuż po zdjęciu z tamborka:

Alfa Romeo 6C 2300 MM haft krzyżykowy

I po oprawieniu:

Alfa Romeo 6C 2300 MM haft krzyżykowy

Alfa Romeo 6C 2300 MM haft krzyżykowy

Pierwszy raz wyszywałam samochód i muszę przyznać, że była to bardzo przyjemna praca. Jak już kiedyś wspominałam, bardzo lubię haftować DLA KOGOŚ. Wtedy pracuje mi się o wiele lepiej. Ten od samego początku był przeznaczony dla konkretnej osoby. 
Obrazek jest nieduży, dlatego zdecydowałam się na grube kremowe passe-partout, które pasuje jednocześnie do tła obrazka i oprawiłam w cienką czarną ramkę. 

Najbardziej w tym aucie podobają mi się backstitch oraz cieniowanie. Według mnie samochód wygląda, jakby błyszczał. Mam nadzieję, że ta Alfa nie jest ostatnią, jaką wyhaftuję.

Wymiary obrazka z oprawą: 21x30 cm; 110 na 79 krzyżyków; kanwa biała 50 krzyżyków na 10 cm; nici Ariadna 15 kolorów; wzór pochodzi z Kramu z robótkami nr 3-4/2012.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz