sobota, 7 września 2013

Morskie opowieści

Mój krótki epizod z morzem zaowocował dwoma obrazami, jeden z nich wyszyłam dwukrotnie. Tak bardzo mi się podobał.
Pierwszy z nich podarowałam swojemu opiekunowi z pracowni magisterskiej, panu Krzysztofowi, w ramach podziękowania. Pod jego czujnym okiem napisałam swoją pracę magisterską. A było to równe 5 lat temu.

Haft krzyżykowy Nad brzegiem morza

Obraz oprawiony został w cienką niebieską ramkę z grubym jasnym passe-partout. Dla porównania ten sam obrazek oprawiony nieco inaczej wygląda tak:

Haft krzyżykowy Nad brzegiem morza

Pomijając kiepskie zdjęcie drugiego obrazka, pierwszy widok plaży wydaje się być mniej ponury niż ten z granatowym obramowaniem. A może to tylko moje wrażenie? Tak czy inaczej ten poniżej zdobi moją ścianę, wraz z innym:

Haft krzyżykowy Nad brzegiem morza

A tak prezentują się razem na ścianie wraz z  obrazem Dominique Rozier, o którym pisałam tu:

Haft krzyżykowy Nad brzegiem morza

Informacje o obrazach:
-pierwszy: wymiary: 26x20,5 cm; 120 na 96 krzyżyków; kanwa biała 46 krzyżyków na 10 cm; mulina Ariadna 16 kolorów;
-drugi: wymiary: 34x25 cm; 160 na 120 krzyżyków; kanwa biała 46 krzyżyków na 10 cm; mulina Ariadna 25 kolorów;

Oba schematy pochodzą z czasopisma "Kram z robótkami" nr 9/2007.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz