piątek, 1 stycznia 2016

Świąteczne poduchy dla miłośnika podróży

Po kilku miesiącach przerwy powróciłam do jednej z moich największych pasji: krzyżyków. Powodem braku nowych obrazków, haftów, a co za tym idzie postów na blogu był niestety brak czasu... Dużo pracy w pracy, bardzo dużo zamówień na torty i ciasta spowodowały, że nie potrafiłam znaleźć nawet kilku godzin na odpoczynek przy hafcie. Teraz zdecydowałam ograniczyć to, co zabiera mi najwięcej czasu i zająć się haftowaniem na nowo.

A oto efekt ostatnich tygodni: poduszki. Znaleziony w internecie schemat z małymi motywami charakterystycznymi dla Londynu, Paryża oraz Włoch podzieliłam i wyhaftowałam na osobnych paskach białej kanwy. Jedna z moich sióstr, Ewa, która ostatnio zainteresowała się szyciem na maszynie (i idzie jej to naprawdę rewelacyjnie!) wkomponowała haft londyński i paryski w kawałki czerwonego i niebieskiego materiału i uszyła poszewki na dwa jaśki. Nie omieszkam wyszyć też haftu z motywami Włoch, a póki co pokazuję co nam wyszło podczas siostrzanej współpracy:

haft londyński:
cross stitch haft krzyżykowy Londyn

oraz jeden z jego elementów: Tower Bridge:

cross stitch haft krzyżykowy Londyn Tower Bridge

Efekt końcowy, czyli uszyte poszewki:

cross stitch haft krzyżykowy Londyn Paryż poduszki pillow

na poduchach:

cross stitch haft krzyżykowy Londyn Paryż poduszki pillow


I pojedyncze poduszki:

cross stitch haft krzyżykowy Paryż poduszki pillow


cross stitch haft krzyżykowy Londyn Paryż poduszki pillow

Poduszki zostały znalezione pod choinką przez pewnego bardzo grzecznego chłopca ;-)
A może sami spróbujecie wykonać podobne prezenty? Dla zainteresowanych wrzucam wzór:

cross stitch haft krzyżykowy Londyn Paryż poduszki pillow


Wyszywałam muliną Ariadna, dlatego też kolory dobierałam sama. Hafciki mają rozmiar 10x45 cm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz