piątek, 11 października 2013

4-godzinny hafcik orki i trochę o kotach na poduszkach

Rozmawiając niedawno z moją mamą dowiedziałam się, że hafty, które jej podarowałam na poduszki są już oprawione w poszewki. Bardzo jestem ciekawa, jak wyglądają, ale zobaczę je dopiero, gdy przylecę do Polski. Muszę więc czekać do Świąt Bożego Narodzenia.
Te hafty to dwa kociaki: brytyjski i syjamski. Każdy z nich zajął mi dwa dni pracy. Niewiele, biorąc pod uwagę, że zwykle wyszywam obrazy z kilkunastoma tysiącami krzyżyków, a na to potrzeba i ponad miesiąc. Tak małe obrazki robię bardzo rzadko.


haft krzyżykowy Kot syjamski i brytyjski


Jedna poducha jest dla mnie, druga dla mojej siostry. Wioleta wybrała kota brytyjskiego, więc do Barcelony przyjedzie ze mną syjamski. Zdjęcia poszewek w swoim czasie ;)

Idąc za ciosem postanowiłam zrobić też mały haft na poduszkę dla mojego chrześniaka Kubusia, który ostatnio bardzo polubił morskie stworzenia. W cztery godziny powstała orka:

haft krzyżykowy orka

haft krzyżykowy orka

haft krzyżykowy orka

Niedługo wyślę ją do Polski, gdzie zostanie zamieniona w poszewkę na poduszkę.

Informacje o haftach:
- kot brytyjski: wymiary ok. 20x20 cm, 100 na 85 krzyżyków; kanwa biała Aida, 54 krzyżyki na 10 cm; mulina Ariadna 12 kolorów. Wzór zamieszczony w czasopiśmie "Kram z robótkami" nr 9-10/2012
- kot syjamski: wymiary ok. 20x20 cm, 77 na 89 krzyżyków; kanwa biała Aida, 54 krzyżyki na 10 cm; mulina Ariadna 15 kolorów. Wzór zamieszczony w czasopiśmie "Kram z robótkami" nr 3-4/2012
- orka: wymiary ok 20x15 cm, 110 na 70 krzyżyków; kanwa biała Aida, 54 krzyżyki na 10 cm; mulina Ariadna czarna; wzór z internetu.



4 komentarze:

  1. Kocham koty, więc hafty bardzo mi się podobają. Szczególnie brytyjski. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne hafty dziękuję za udział w mojej zabawie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. poduszki będą prześliczne....
    dziękuję za udział w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń