niedziela, 10 listopada 2013

Święta coraz bliżej

Według mojej opinii niewiele jest miejsc, gdzie Święta Bożego Narodzenia mogą zacząć się pojawiać na dwa miesiące przed konkretną datą. I z pewnością nie są to witryny sklepowe czy gazetki promocyjne w marketach. Ale świąteczna atmosfera w haftach krzyżykowych należy właśnie do takich miejsc. Potrzeba czasu na stworzenie kilku/kilkunastu małych haftów na kartki świąteczne, na wyhaftowanie świątecznej poinsecji czy Św. Mikołaja przechodzącego przez komin. Dlatego nie dziwią mnie listopadowe numery czasopism z robótkami ręcznymi poświęcone tematyce Świąt.

Mieszkając w Barcelonie mam ograniczony dostęp do polskich czasopism. Najczęściej kupuję je na stoiskach z przecenionymi gazetami gdzieś na dworcach kolejowych. W Hiszpanii najbardziej spodobały mi się "Labores del hogar" oraz "Labores de Ana".

labores del hogar labores de ana


Wczoraj kupiłam oba numery ze świątecznymi wzorami.

Na początek "Las Labores de Ana":
Najbardziej spodobał mi się haft poinsecji. W numerze są zarówno duże hafty jak i małe, które można wykorzystać do zrobienia kartek świątecznych, małych poduszeczek, ozdób na choinkę, czy opasek na świeczki lub serwetki.

labores de ana

Św. Mikołaj na poważnie:

labores de ana

i Św. Mikołaj na wesoło:

labores de ana

piękne hafty na poduszki:
labores de ana


labores de ana

Bardzo podobają mi się również te trzy obrazki w odcieniach niebieskiego i w bieli. Jeśli starczy mi czasu, to wyhaftuję je sama dla siebie :)

labores de ana

O "Labores del Hogar" jutro. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz